همه چیز در مورد آموزش ارز دیجیتال
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 44
:: باردید دیروز : 724
:: بازدید هفته : 3269
:: بازدید ماه : 7781
:: بازدید سال : 45633
:: بازدید کلی : 1671533
همه چیز در مورد آموزش ارز دیجیتال

مقدمه

 

ارزهای دیجیتال در دنیای امروز، جایگاهی ویژه را به دست آورده اند. حدود یک دهه پیش، اکثر مردم با ارزهای دیجیتال و کاربردهای آنها آشنا نبودند اما امروزه افراد بسیاری با رمزارزها آشنایی دارند و از معامله آنها، به کسب درآمد بالایی رسیده اند. امکانِ کسبِ درآمدِ مطلوب از بازار ارزهای دیجیتال، سبب شده است تا بسیاری از ایرانیان، علاقه مند به سرمایه گذاری در این بازار نوظهور شوند اما لازمه ورود به دنیای سرمایه گذاری بر روی رمزارزها، آموزش ارز دیجیتال می باشد.

در این مقاله قصد داریم تا آموزش ارز دیجیتال را به صورت جامع و اصولی، به شما ارائه دهیم. اگر شما هم می خواهید با ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوید و روش های کسب درآمد از آنها را یاد بگیرید، تا پایان با ما همراه باشید.

اولین ایده های ابداع ارز دیجیتال، در دهه نود میلادی شکل گرفت.

 

معرفی رمزارز یا ارز دیجیتال

قبل از ارائه توضیحات بیشتر در مورد آموزش ارز دیجیتال، بهتر است تا ابتدا تاریخچه اختراع رمزارزها را بیان نماییم.

تاریخچه ابداع رمزارزها، به دهه 90 میلادی باز می گردد. در این دهه، افراد مختلفی تلاش کردند تا پولی دیجیتال را به منظور رفع محدودیت های ارزهای فیات (ارزهای بانکی کشور های مختلف)، ایجاد کنند اما هیچ کدام از این افراد، به موفقیت خاصی دست پیدا نکردند. در سال 2008 میلادی، فردی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو، ارز دیجیتالی را اختراع کرد که بر خلاف نمونه های قبلی، موفقیت های بسیاری را کسب نمود. این ارز دیجیتال، بیت کوین نام داشت و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، به یکی از معتبرترین رمزارزهای موجود در جهان، تبدیل شد.

 

چرا اطلاعات رمزارزها در بلاک چین ثبت می شود؟

یک ارز فیات، مانند دلار را در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید 100 دلار را از حساب خود به حساب شخصی دیگر واریز نمایید، باید از شبکه های بانکی کمک بگیرید.

حالا فرض کنید که شما قصد دارید تا 1 واحد از رمزارز بیت کوین را به حساب شخصی دیگر انتقال دهید. در این حالت، شبکه بلاک چین به شما در انجام عمل فوق، کمک خواهد کرد. به عبارت دیگر، شبکه بلاک چین، پلتفرم انجام تراکنش های رمزارز ها می باشد.

 

بلاک چین را چه کسی اختراع کرده است؟

رمزارزها به دو دسته کلی تقسیم می شوند؛ رمزارزهایی که دارای بلاک چین اختصاصی می باشند و رمزارزهایی که از بلاک چین سایر ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. به عنوان مثال، ساتوشی ناکاموتو، برای رمزارز بیت کوین، بلاک چینی اختصاصی را طراحی کرده است اما بسیاری از رمزارز ها، از بلاک چین بیت کوین، برای انجام معاملات خود، استفاده می کنند.

 

آموزش ارز دیجیتال 

مبحثِ آموزش ارز دیجیتال، شامل تمامی روش های مربوط به کسب درآمد از بازار رمزارز ها می شود. کسب درآمد از این بازار، به دو روش کلی، امکان پذیر است؛ 1. ماینینگ رمزارز و 2. معامله رمزارز.

ماینینگ رمزارز به دلیل محدودیت در مصرف برق در ایران و گران بودنِ دستگاه ماینینگ، صرفه اقتصادی ندارد اما شما می توانید از طریق تحلیل ارز دیجیتال و معامله (ترید) آن، به کسب درآمد بالایی برسید. البته، کسب درآمد از این روش، نیازمند آموزش ترید ارز دیجیتال است و ورود غیر اصولی و بدون آموزش به بازار رمزارزها، ضررهای مالی مختلفی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

 

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

یکی از موضوعات مهم در مبحثِ آموزش ارز دیجیتال، نحوه خرید و فروش می باشد. در واقع، شما تنها زمانی از بازار ارز دیجیتال به کسب درآمد خواهید رسید که یک رمزارز را در پایین ترین نرخِ یک روندِ قیمتی خریداری نمایید و در بالاترین نرخ به فروش برسانید.

البته، به منظور آگاهی از زمان مناسب برای خرید یا فروش یک رمزارز خاص، شما باید با مبحثِ اهرم در ارز دیجیتال، آشنا باشید و نمودار های تحلیلی مختلف را بشناسید.

 

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال 

در دوره های معتبرِ آموزش ارز دیجیتال، یکی از بخش های مهم، مربوط به نحوه ساخت کیف پول رمزارزی می باشد. کیف پول، همانند حساب بانکی است و تریدر ها از آن برای ذخیره رمزارزهای خود، استفاده می کنند. معامله گرانِ با تجربه معمولا معاملات‌ خود را در صرافی های خارجی انجام می دهند و پس از پایان ترید، ارزهای دیجیتال خود را برای امنیت بیشتر، به کیف پول، منتقل می کنند.

کیف پول ها به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند. کیف پول های سخت افزاری، ظاهری همانندِ فلش مموری دارند و ذخیره رمزارز را به صورت آفلاين انجام می دهند. در مقابل، کیف پول های نرم افزاری، اپلیکیشن هایی هستند که بر روی گوشی موبایل یا کامپیوتر نصب می شوند و رمزارزها را به صورت آنلاين ذخیره می کنند.

آفلاين بودنِ کیف پول های سخت افزاری، سبب می شود تا احتمال هک شدنِ آنها به صفر برسد و تقریباً نفوذ ناپذیر شوند. از طرفی دیگر، آنلاين بودنِ کیف پول های نرم افزاری، امنیت آنها را تا حدی کاهش داده است اما این موضوع به معنای نا امن بودن کیف پول های الکترونیکی نمی باشد.

در حال حاضر، بهترین کیف پول الکترونیکی، تراست والت است و معتبرترین برند سازنده کیف پول سخت افزاری نیز، لجر نام دارد.

 

داشتنِ کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری، یکی از الزامات ورود به بازار ارزهای دیجیتال می باشد.

 

آموزش سریع ورود به بازار ارز دیجیتال

همانگونه که در بخش های قبل نیز توضیح دادیم، شرط اساسی برای ورود به بازار معامله رمزارزها، گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال است. در حال حاضر، موسسات و مراکز مختلفی جهت برگزاری دوره های آموزش ارز دیجیتال، در ایران تاسیس شده است. شما باید موسسه ای را جهت گذراندن دوره انتخاب کنید که بالاترین اعتبار را داشته باشد.

وب سایتِ سامان کریمی شاد، یکی از معتبرترین مراکز آموزشی دوره های مختلف ارزهای دیجیتال می باشد. در این سایت، دوره های آموزشی مختلفی ارائه شده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود، دوره مناسب را انتخاب نمایید.

 

سخن پایانی

در این مقاله، توضیحاتی جامع را در مورد بازار ارزهای دیجیتال، بیان کردیم. شما می توانید با گذراندن دوره های آموزشی ارز دیجیتال، به کسب درآمد دلاری بالایی برسید.


تعداد بازدید از این مطلب: 208
موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید